Projectleider Implementatie Wetgeving

Standplaats:
Alphen aan den Rijn
Startdatum:
01.10.2019
Einddatum:
01.10.2020
Uren per week:
24

Als projectleider lever je een impactanalyse op met een voorstel voor de verdere implementatie van de wet in onze organisatie.
Je geeft ons hierbij advies over het verdere vervolg, over de keuzes die we kunnen of moeten maken en welk tijdspad daarbij hoort.
De afspraken uit het Bestuursakkoord implementatie en invoering Wet Kwaliteitsborging betrek je bij dit voorstel. De samenwerking met het projectteam verantwoordelijk voor de
implementatie van de Omgevingswet is daarin noodzakelijk.


Team Veiligheid en Inspectie wordt jouw uitvalsbasis. Het team Inspectie bestaat uit 9 fte en is onder andere verantwoordelijk voor de toezichthoudende en handhavende
taken op het gebied van de Wabo, Woningwet en Wet op de ruimtelijke ordening. Het team wordt aangestuurd door de teamleider.
 


 

< Ga terug naar het overzicht met alle opdrachten